Οι τελευταίες συμβουλές για διαφημιστικά φυλλάδια και επαγγελματικές κάρτες

Η επαγγελματική κάρτα είναι η εικόνα κάθε επιχειρηματία ή στελέχους προς τα έξω και ένας τρόπος να κρατήσει επαφή με ανθρώπους του χώρου που τον ενδιαφέρουν να συνεργαστεί.

Είναι χρήσιμο λοιπόν, να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο σχεδιασμό και το περιεχόμενό της όπως δίνουμε για τη διαφήμιση και δημοσιότητα της επιχείρησής μας.

Στις μέρες μας, η επαγγελματική κάρτα έχει εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από μία απλή κάρτα με στοιχεία επικοινωνίας. Μπορεί να περιλαμβάνει πολλές και ποικίλες πληροφορίες όπως φωτογραφίες, σλόγκαν της εταιρείας, λίστα υπηρεσιών, κ.λ.π.

Προσοχή! Ο βασικός κανόνας στην περίπτωση του περιεχομένου είναι: Σωστή αναλογία πληροφοριών.

Συνήθως, όσον αφορά το ζήτημα αυτό, υπάρχουν δύο περιπτώσεις: οι κάρτες που υπολείπονται και αυτές που «ξεχειλίζουν» από πληροφορίες. Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «Μέτρον Άριστον». Μην προσπαθήσετε να «στριμώξετε» σε ένα μικρό κομμάτι χαρτί χιλιάδες πληροφορίες για εσάς και την επιχείρησής σας καθώς τελικά δεν θα καταφέρετε να τις επικοινωνήσετε σωστά. Από την άλλη πλευρά, μην παραλείψετε πληροφορίες που είναι σημαντικές για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας.

Για να μην υποπέσετε λοιπόν στα συνηθισμένα λάθη, δώστε έμφαση στα κάτωθι:

  • Μην ξεχνάτε τις βασικές πληροφορίες: Ποιός είμαι, τι κάνω, πώς να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου.

  • Προσθέστε, οπωσδήποτε το επαγγελματικό σας email, τη διεύθυνση ιστοσελίδας της επιχείρησης καθώς και διευθύνσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter,LinkedIn, κ.λπ.)

  • Προσθέστε το σλόγκαν της επιχείρησής σας, στο πίσω μέρος της κάρτας. Με τον τρόπο αυτό, θα επικοινωνήσετε το μήνυμα της επιχείρησης και το τι υπόσχεται.

  • Προσέξτε τα γραμματικά και συντακτικά λάθη καθώς επίσης το μέγεθος της γραμματοσειράς που θα χρησιμοποιήσετε καθώς η κάρτα σας θα πρέπει να είναι ευανάγνωστη.

  • Συνδέστε σχεδιαστικά το ύφος της κάρτας σας με αυτό της επιχείρησής σας. Ένα λάθος που γίνεται συχνά και προκαλεί σύγχυση στους παραλήπτες και υποψήφιους συνεργάτες-πελάτες σας.

  • Για το τέλος, θα αναφέρω κι ένα επιπλέον: τις φωτογραφίες. Υπάρχει η τάση να προστίθενται φωτογραφίες του αναγραφόμενου στις επαγγελματικές κάρτες. Στο σημείο αυτό, οι απόψεις διίστανται για το βαθμό που αυτό είναι χρήσιμο και επαγγελματικό. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι προκαλεί αρνητικό αντίκτυπο στην επικοινωνία σας με τους άλλους κι άλλοι ότι συμβάλλει θετικά στην αναγνωρισιμότητά σας. Έγκειται λοιπόν στη δική σας ευχέρεια να αποφασίσετε αν θα προσθέσετε ή όχι φωτογραφία σας στην κάρτα.

Στην περίπτωση που αποφασίσετε θετικά, θα πρέπει να προσέξετε η φωτογραφία να πληροί κάποιες προϋποθέσεις για να πετύχετε το βέλτιστο θεμιτό αποτέλεσμα:

  • Επαγγελματικό ντύσιμο και στήσιμο ανάλογα με το αντικείμενο της δουλειάς σας.

  • Μπορεί να περιλαμβάνει κάποια πλάνα από το χώρο εργασίας σας ή το χώρο δράσης σας.

Όσο απλό κι αν φαίνεται να σχεδιάσει κανείς επαγγελματικές κάρτες με όλα τα εργαλεία και προγράμματα που υπάρχουν στο διαδίκτυο, τόσο δύσκολο είναι να πετύχει κανείς τη συνοχή και την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει ως προς την προς τα έξω επικοινωνία της επιχείρησής του.

Για το λόγο αυτό, αν δεν είστε σίγουροι για το αποτέλεσμα, απευθυνθείτε σε έναν ειδικό στην επικοινωνία (όχι απλά γραφίστα) που θα σας δώσει τις κατάλληλες κατευθύνσεις και λύσεις.

Διαφημιστικά φυλλάδια

Το διαφημιστικό φυλλάδιο αποτελεί ένα “δυνατό χαρτί” στην προώθηση μίας επιχείρησης, καθώς μπορεί να φέρει σχετικά γρήγορα αποτελέσματα σε μία επιχείρηση, εάν φυσικά αξιοποιηθεί σωστά. Χρησιμοποιείται αρκετά από πολλές επιχειρήσεις και ειδικά από επιχειρήσεις με εποχιακό εμπόρευμα ή υπηρεσίες που θέλουν να προωθήσουν κάποια προσφορά, οπότε αποφασίζουν να το συμπεριλάβουν στη διαφημιστική τους καμπάνια.

Παρακάτω, λοιπόν, θα μιλήσουμε για τον σχεδιασμό διαφημιστικών φυλλαδίων και για ορισμένα σημεία που θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να υπάρξει το μέγιστο δυνατό καλό αποτέλεσμα.

Αποφασίστε τι θέλετε να πετύχετε από την καμπάνια σας

Είναι πολύ σημαντικό, για οποιοδήποτε μέσο προώθησης επιλέξουμε, να ξεκαθαρίσουμε το τι θα θέλουμε να  προωθήσουμε και τι στόχους έχουμε μέσα από αυτό το μέσο. Στο μυαλό σας, θα πρέπει να είναι ξεκάθαροι οι στόχοι που υπάρχουν, ώστε να μην “κουράσετε” αλλά και να μην μπερδέψετε με βομβαρδισμό πληροφοριών τον υποψήφιο πελάτη.

Ας βάλουμε στο μυαλό μας και ένα παράδειγμα, για παράδειγμα μία τουριστική επιχείρηση, ώστε να γίνουν πιο κατανοητά αυτά που συζητάμε.

Όταν, λοιπόν, κάνετε το πλάνο σας και τους υπολογισμούς σας πριν τη σχεδίαση του διαφημιστικού, θα αποφασίσετε γιατί το ετοιμάζετε. Όπως είναι λογικό, διαφορετικά θα κινηθείτε εάν θέλετε να δημιουργήσετε ένα φυλλάδιο που περιέχει μία προσφορά των υπηρεσιών, διαφορετικά εάν θέλετε να δείξετε τις ανανεωμένες εγκαταστάσεις σας και διαφορετικά εάν θέλετε να τους καλέσετε για μία εκδήλωση που θα γίνει στην επιχείρηση σας.

Ξεκαθαρίστε στο μυαλό σας σε ποιους θέλετε να απευθύνεται το διαφημιστικό σας

Βασικό στάδιο για μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια είναι να αποφασίσετε σε ποιους θέλετε να απευθύνεται το διαφημιστικό που θα δημιουργήσετε. Αναλόγως με το τι ομάδα ατόμων θέλετε να προσελκύσετε, θα κινηθείτε και διαφορετικά.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με το παράδειγμα που χρησιμοποιήσαμε παραπάνω με την τουριστική επιχείρηση, διαφορετικά θα σχεδιάσετε το διαφημιστικό σας φυλλάδιο εάν θέλετε να προσελκύσετε οικογένειες που θα έρθουν με τα παιδιά τους, και διαφορετικά εάν θέλετε να προσεγγίσετε ζευγαράκια ή άτομα μεγαλύτερη ηλικίας.

Εάν απευθύνεστε σε οικογένειες με παιδιά, θα είναι πιο αποτελεσματικό, για παράδειγμα να χρησιμοποιήσετε ορισμένες φωτογραφίες από τις δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν τα παιδιά κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας, ή για τα ζευγάρια, ένα ζευγάρι που απολαμβάνει το δείπνο του σε κάποιο μπαλκόνι με θέα.

Επίσης, ιδιαίτερη προσοχή και στις γραμματοσειρές. Παιχνιδιάρικες και με χρωματιστές για παιδιά, ενώ πιο κλασσικές και με μεγαλύτερη γραμματοσειρά για άτομα μεγαλύτερης, πιθανόν, να είναι πιο αποτελεσματικές.

Προσοχή στο πόσα φυλλάδια θα δημιουργήσετε και στο πως θα τα μοιράσετε

Είναι πολύ συχνό φαινόμενο τα διαφημιστικά φυλλάδια  να καταλήγουν κατευθείαν σε κάποιον κάδο που θα βρίσκετε στα επόμενα μέτρα από αυτόν που θα μοιράζει τα φυλλάδια. Για αυτό θα πρέπει να πρέπει να προσέξετε και να υπολογίσετε πόσα φυλλάδια περίπου θα σας χρειαστούν, αλλά και πως θα τα μοιράσετε και σε ποιους θα τα μοιράσετε. Αποφύγετε να τυπώσετε τεράστιο αριθμό φυλλαδίων που μπορεί στο τέλος να καταλήξουν στο κάδο, ακόμη και από εσάς. Επίσης, αποφύγετε το να μοιράσετε τα φυλλάδια σε κάποιο πέρασμα του δρόμου, δίνοντας τα σε οποιονδήποτε περνάει από εκεί. Συνήθως τα περισσότερα καταλήγουν στον κάδο, χωρίς τα δουν καθόλου.

Γενικά, πριν προχωρήσετε στο βήμα της εκτύπωσης, κάντε δοκιμές, δημιουργώντας ορισμένα παραδείγματα ώστε να είστε σίγουροι για το αποτέλεσμα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s